E-commerceInfo z rynkuTransport

Dostawy InPost trafią do klientów w dniu nadania bez dodatkowych opłat

InPost wprowadza rewolucyjną usługę Same Day Delivery, która pozwoli na dostawę przesyłki w dniu nadania. Będzie do możliwe tylko wobec tych paczek, które zostały nadane w ramach granicy miasta. I co najlepsze, jak przekonuje CEO spółki Rafał Brzoska — usługa będzie całkowicie bezpłatna.

Paczkomaty InPost są bez wątpienia jedną z najpopularniejszych form dostaw w naszym kraju. Mimo to firma nieprzerwanie się rozwija, o czym świadczy coraz większe zapotrzebowanie na ich usługi. Wraz z rozwojem e-commerce nadeszła potrzeba zwiększenia ekspansji. Udowadnia to wprowadzenie nowej rewolucyjnej usługi, o której poinformował prezes firmy Rafał Brzoska.

InPost coraz bardziej się rozrasta. Posiada już 14 tysięcy Paczkomatów

14 września opcja szybkiej dostawy lokalnej Same Day Delivery wprowadzono w Warszawie i Łodzi. To jednak tylko kwestia czasu, zanim będzie ona możliwa w całej Polsce. Do końca roku usługa będzie dostępna w 20 największych polskich miastach. Klienci będą mogli skorzystać z usługi tylko w przypadku, jeśli przesyłki trafią do Paczkomatów do godziny 16:30.

Jak podkreśla Rafał Brzoska w rozmowie z agencją Newseria:

[…] W takiej sytuacji niezależnie od tego, czy sklep ma integrację z InPostem, czy konsument wybrał dostawę następnego dnia, czy dostawę weekendową, bez żadnych dodatkowych opłat my postaramy się te przesyłki dostarczyć do Paczkomatów tego samego dnia. To oznacza, że jeszcze tego samego wieczoru nasi klienci będą mogli odebrać je z Paczkomatu.

Brzoska zaznaczył również, że:

Same Day Delivery to nowa jakość, która staje się faktem. My jako InPost jesteśmy prekursorem, ale też firmą, która odpowiada na oczekiwania 80% klientów, którzy chcą otrzymać swoje zakupy tu i teraz, jak najszybciej.

Inwestycja była możliwa dzięki zautomatyzowanym magazynom i tysiącom Paczkomatów InPost, które do tej pory powstały w Polsce. Na dowód tego, spółka ogłosiła ostatnio, że zainstalowała w naszym kraju 14000 automatów paczkowych. Dzięki temu może pozwolić sobie na przyspieszenie ekspansji i ugruntowaniu wysokiej pozycji na rynku.

Jest to także możliwe dzięki ogromnym nakładom finansowym w procesy i infrastrukturę IT, a także liczną flotę samochodów dostawczych. Dzięki temu spółka jest w stanie znacznie przyspieszyć proces dostawy i być konkurencyjna na całym rynku.

Jak przekonuje Rafał Brzoska:

Polski e-commerce rośnie jak na drożdżach, a polski konsument staje się coraz bardziej wymagający, 80 proc. klientów mówi, że będzie kupować więcej, jeżeli przesyłki będą dostarczane szybciej. InPost odpowiada na te oczekiwania, podnosimy poprzeczkę dla wszystkich graczy na rynku, którzy te przesyłki dostarczają.

InPost zdobywa coraz większy zasięg

Jak wynika z informacji podanych przez InPost, spółka w pierwszej połowie bieżącego roku uzyskała 54% wzrost wpływów. Dzięki temu może poszczycić się wzrostem do 1.65 mld złotych i zysku netto ze 117,4 do 186 mln złotych. Ponadto, jak wynika z danych firmy, aż 47% przychodów spółki pochodzi dzięki współpracy z Allegro. Niestety biznes zagraniczny przynosi straty, choć spółka zamierza walczyć o zwiększenie zasięgu swoich usług.

InPost podbija Wielką Brytanię. Zainwestuje 100 mln GBP w paczkomaty

Niemniej jednak firma zapewnia, że nie powiedziała ostatniego słowa. Dowodem na to są liczne inwestycje m.in. we Wielkiej Brytanii. Spółka przekazała ostatnio, że zamierza zainstalować na Wyspach aż 10 tysięcy nowych Paczkomatów, dzięki czemu z powodzeniem będzie mogła konkurować z lokalnymi dostawcami.

Znajdziesz nas w Google News

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button